MENU

      

  1. Naskhah Meja Tender bagi KESEMUA tender diatas akan dipamerkan mulai  16 April 2017 sehingga 14 Mei 2017 semasa waktu pejabat di Kaunter Unit Perolehan & Pengurusan Kontrak, Aras Bawah, Menara MPKu, Majlis Perbandaran Kulai, Jalan Pejabat Kerajaan 81000 Kulaijaya.

 

  1. Dokumen Tender akan dijual mulai 23 April 2017 sehingga 14 Mei 2017 di Kaunter Unit Perolehan & Pengurusan Kontrak, Aras Bawah, Menara MPKu, Majlis Perbandaran Kulai, Jalan Pejabat Kerajaan 81000 Kulaijaya dengan mengemukakan bayaran dalam bentuk wang tunai atas nama Yang Dipertua, Majlis Perbandaran Kulai  sebagai bayaran dokumen tender.

 

4. Petender-petender yang berminat adalah DIWAJIBKAN menyertai taklimat padaHARI AHAD, 23 April 2016, JAM 2.00 Petang. Penender –penender adalah dikehendaki berkumpul untuk sesi taklimat di Dewan Persidangan Tingkat 1, Majlis Perbandaran Kulai. Kehadiran hanya akan diambil kepada kontraktor-kontraktor yang membawa surat PENDAFTARAN ASAL Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) danLembaga Pembangunan IndustriPembinaan Malaysia (CIDB) yang masih sah tempohnya.

 

      5. Sila bawa bersama Sijil-sijil ASAL beserta (1) satu salinan :

  1.  Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) oleh CIDB;
  2.  Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB dan Taraf Bumiputera (STB) oleh PKK;

 

HANYA PENAMA DALAM SIJIL PENDAFTARAN ASAL sahaja yang dibenarkan untuk Hadir Taklimat/Lawatan Tapak (Mana Berkaitan) dan Pembelian Dokumen tawaran. (Sila bawa bersama Cop Syarikat) dan TIDAK BOLEH DIWAKILKAN.

      6.  Petender diminta melengkapkan Senarai Semakan beserta tandatangan dan cop syarikat di muka pertama Dokumen Tender sebelum dimasukkan ke dalam Peti Tawaran. Segala kesulitan yang dihadapi sekiranya gagal melengkapkan dokumen tender adalah dibawah tanggungan pihak petender sendiri.

  1.  Petender hendaklah mengemukakan dokumen-dokumen berikut ketika pengembalian dokumen  tender dan dimasukkan kedalam sampul berasingan:

7.1     Set Dokumen Tawaran yang lengkap diisi harga setiap item di dalam Senarai  Kuantiti dan jumlah harga tawaran di Ringkasan Tender.

7.2     Dokumen sokongan mengandungi maklumat dan data-data syarikat berhubung dengan kedudukan kewangan yang disahkan oleh Pegawai Bank, pengalaman kerja, kakitangan teknikal, logi, Peralatan asas dan prestasi kerja semasa pretender.

 

  1. Sampul bagi Dokumen Tender dan Dokumen sokongan yang telah dilengkapkan hendaklah dimasukkan ke dalam (1) SATU Sampul Surat yang berlakri dan bertanda dengan tawaran kerja yang berkenaan sebelah kiri atas sampul surat dan dikembalikan ke dalam Peti Tender di bersebelahan Kaunter Unit Perolehan dan Pengurusan Kontrak, Bangunan Lama MPKu sebelum jam :

 

                               12.00 TENGAHARI    pada : 14 Mei 2017

 

  1. Majlis Perbandaran Kulai berhak menerima atau menolak mana-mana permohonan dan sebarang tuntutan perbelanjaan yang berkaitan tidak akan dilayan.

 

  1. Majlis Perbandaran Kulai tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah atau sebarang tawaran.

 

 

     YANG DIPERTUA,

     MAJLIS PERBANDARAN KULAI,

     JALAN PEJABAT KERAJAAN,

     81000 KULAI.